Podróżuj bez wychodzenia z domu

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego www.gdziegdzie.pl 

  1. Postanowienia wstępne  

1.1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców i  określa ogólne warunki korzystania z serwisu sklepu internetowego dostępnego pod  adresem internetowym https://gdziegdzie.pl, prowadzącą działalność gospodarczą GDZIE  sp. z o.o., ul. Nowy Świat, nr 33, lok. 13, 00-020 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru  Sądowego (KRS) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 5253004841  REGON: 528761948, oraz zasady i tryb zawierania z Klientem za pośrednictwem Sklepu  Umów Sprzedaży na odległość 

1.2. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem  i jego akceptacja. Brak lub odmowa akceptacji poniższych warunków wiąże się z  niemożnością składania jakichkolwiek zamówień w w/w Sklepie. 

  1. Definicje 

2.1. E-book – produkt oferowany w treści cyfrowej, który nie jest zapisany na nośniku  materialnym. 

2.2. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy  Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 

2.3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której  przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą  prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu  działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 

2.5. Sprzedawca GDZIE sp. z o.o., ul. Nowy Świat, nr 33, lok. 13, 00-020 Warszawa, wpisaną do  Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki,  NIP: 5253004841 REGON: 528761948, będący właścicielem Sklepu.  

2.6. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. 2.7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim pod adresem  internetowym https://gdziegdzie.pl 

2.8. Regulamin – to niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, który określa  warunki Sprzedaży przez Sprzedawcę za pośrednictwem witryny https://gdziegdzie.pl na  rzecz Klientów. 

2.9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i  zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze  Sprzedawcą. 

2.10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta  Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia,  w szczególności ilości produktów. 

2.11. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a  Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się  też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło. 

2.12. Newsletter - udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji  handlowej w szczególności dotyczącej oferty produktów i świadczonych usług w formie  wiadomości (maili) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres  poczty elektronicznej, po wyrażeniu uprzedniej zgody przez Klienta.

  1. Kontakt ze Sklepem 

3.1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów  podanych w niniejszym punkcie  

3.1.1. Adres Sprzedawcy: GDZIE Sp. z o.o., ul. Nowy Świat, nr 33, lok. 13, 00-020 Warszawa 3.1.2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@gdziegdzie.pl 

  1. Wymagania techniczne 

4.1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień  na Produkty, niezbędne są: 

4.1.1. urządzenie teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet, z poprawnie  skonfigurowaną przeglądarką internetową w wersji aktualnej bądź poprzedniej:  Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari lub Opera, 

4.1.2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), 

4.1.3. włączona obsługa plików cookies. 

  1. Informacje ogólne 

5.1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi  odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą  wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu  internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.  

5.2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez  Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu  Konta zgodnie z postanowieniami pkt. 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych  osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.  

5.3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają  podatek VAT). 

5.4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt  dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest  informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili  wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży. 

5.5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony  końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres  rozliczeniowy. 

5.6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze  obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie  obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych  kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu. 

  1. Klient, który korzysta ze Sklepu, zobowiązany jest do: 

6.1.1. Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania; 6.1.2. Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji  handlowej ani treści bezprawnych; 

6.1.3. Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla  Sprzedawcy; 

6.1.4. Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego.

  1. Zasady składania Zamówienia 

7.1. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie  dni tygodnia. Zamówienia pocztą elektroniczną przyjmowane są w dni robocze  od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zamówienia złożone w  soboty, dni wolne od pracy i święta będą realizowane w pierwszym dniu  roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone, chyba  że Sklep poinformuje o innym terminie realizacji. 

7.2. W celu złożenia Zamówienia należy: 

7.2.1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do  koszyka” (lub równoznaczny) oraz zalogować się do Sklepu lub skorzystać z  możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji; 

7.2.2. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji 

7.2.2.1. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy  Zamówienia oraz telefonu i adresu na który ma nastąpić dostawa Produktu, 

7.2.2.2. wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu),  

7.2.2.3. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia, 7.2.2.4. Przed wysłaniem formularza zamówienia, poprzez zaznaczenie jego  właściwego pola Klient powinien oświadczyć iż zapoznał się z Regulaminem  

i akceptuje jego postanowienia. 

7.2.3. kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w  zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie 

7.3. Zmiana Zamówienia 

7.3.1. Złożone zamówienie może zostać zmienione przez Klienta do momentu otrzymania  informacji o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę. 

7.3.2. Zmiana zamówienia może obejmować jego anulowanie (wyłącznie jeżeli nie zostało  ono jeszcze przyjęte do realizacji), anulowanie w części, rozszerzenie o dodatkowe  przedmioty zakupu, zmianę adresu dostarczenia. 

7.4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia  

7.4.1. Następuje w drodze przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail pod wskazany  w danych kontaktowych Klienta adres elektroniczny. 

7.4.2. Z chwilą otrzymania przez Klienta wskazanej powyżej wiadomości elektronicznej  zostaje zawarta Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, oraz  Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia. 

7.4.3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie istotnych  postanowień Umowy Sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie wskazanej  powyżej wiadomości elektronicznej wraz z załącznikami w postaci niniejszego  Regulaminu. 

7.5. Sprzedawca informuje Klienta, że Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (lub  poza lokalem przedsiębiorstwa) nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, stąd w celu  zakupu E-book, Klient musi wyrazić zgodę na zrzeknięcie się prawa do odstąpienia, aby  zamówienie mogło być zrealizowane. 

7.6. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o niemożliwości realizacji zamówienia, w  przypadku wystąpienia okoliczności ją powodujących. Udzielenie tej informacji następuje  telefonicznie lub elektronicznie, przy użyciu Danych Kontaktowych Klienta. Informacja może  zawierać następujące sposoby modyfikacji zamówienia: 

7.6.1. anulowanie w części niemożliwej do zrealizowania, co skutkuje przeliczeniem  wartości zamówienia,

7.6.2. anulowanie zamówienia w całości, co skutkuje umorzeniem wartości zamówienia. 

  1. Oferowane metody dostawy oraz płatności 

8.1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: 8.1.1. Przesyłka e-mail, 

8.2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 

8.2.1. Płatności elektroniczne, 

8.2.2. Płatność przelewem, 

8.2.3. Płatność kartą płatniczą. 

8.3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności  znajdują się na stronach Sklepu. 

  1. Wykonanie Umowy Sprzedaży 

9.1. W przypadku wyboru przez Klienta: 

9.1.1. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient  obowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 24  godzin od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie  zostanie anulowane. 

9.1.2. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w  sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. 

9.2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość  żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po  skompletowaniu całego zamówienia. 

9.3. Początek biegu terminu dostawy/terminu gotowości Produktu do odbioru Produktu liczy się  w następujący sposób: 

9.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności  elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego  Sprzedawcy. 

9.4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma  możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też  odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia. 

9.5. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.  

9.6. Właściciel Sklepu zastrzega sobie możliwość wstrzymania lub anulowania złożonego  zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności czasowo lub zupełnie uniemożliwiających  realizację zamówienia, a także w razie wystąpienia wątpliwości związanych z treścią  zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o  tym Klienta drogą e-mailową. W przypadku anulowania zamówienia, klient zostanie o tym  fakcie poinformowany drogą e-mail, a także zostaną mu zwrócone pieniądze, które wpłacił  przy składaniu zamówienia. 

9.7. Paragon fiskalny lub faktura VAT są wystawiane i dołączone do każdego zrealizowanego  zamówienia, lub przesłane wiadomością e-mail pod adres e-mail Klienta, w zależności od  wyboru Klienta. 

9.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w świadczeniu usług lub niemożność  ich wykonania wynikające z działania czynników niezależnych od Sprzedawcy, w tym w  szczególności, lecz nie ograniczając do: strajków, awarii sieci telekomunikacyjnych lub  systemów gateway innych firm, nieprawidłowości w funkcjonowaniu operatorów sieci  publicznych, opóźnień powstałych w trakcie transportu, katastrof naturalnych i innych  zdarzeń losowych. W przypadku zaistnienia opisanych powyżej okoliczności Sprzedawca 

zobowiązuje się w najszybszym możliwym terminie poinformować Klienta o zaistniałym  zdarzeniu i jego przyczynach. 

  1. Prawo odstąpienia od umowy 

10.1. Umowy sprzedaży zawierane przez Internet są umowami zawieranymi na odległość w myśl  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, z uwagi na co Konsument, który zawarł  umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania  jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w  pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy - zawierającym informacje o sposobie i terminie  wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku  odstąpienia od umowy ponoszonych przez Konsumenta - stanowiącym załącznik nr 1 do  Regulaminu. 

10.2. Postanowienie pkt. 10.1 stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę  bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie  posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z  przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie  przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

10.3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną  poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia  na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w pkt  3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1  do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach  konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 

10.4. Zgodnie z art. 38 pkt 3) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest  rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca  zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku rozpoczęcia realizacji Klient  jest zobowiązany zapłacić część należności adekwatną do poniesionych przez Sprzedawcę  kosztów. 

10.5. Sprzedawca informuje, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość (lub poza  lokalem przedsiębiorstwa) nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, tj. do zakupu  E-book.  

10.6. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której  Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np.  Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną  przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje  wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w  posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu  Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów, dla  pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

10.7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 10.8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić  Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy  innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca 

dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył  Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy użyciu karty  płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za  pomocą której dokonano zapłaty. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze  Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta  dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

10.9. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie  upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego  upływem. 

10.10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech  i funkcjonowania Produktu. 

10.11.Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany  jest ponieść Konsument: 

  1. a) Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób  dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do  zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  2. b) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

10.12. Zwroty należy wysyłać na adres: Imker ul. Szczebrzeska 21, 22-400 Zamość, tel. 538435743,  email: sklep@gdziegdzie.pl 

  1. Reklamacja  

11.1. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady Towarów na zasadach  określonych w przepisach, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego. 11.2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do  

reklamacji. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu  rękojmi. 

11.3. Reklamacje można składać pocztą lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub  elektroniczny Sprzedawcy wskazany w Regulaminie. 

11.4. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację i ustosunkuje się do niej udzielając odpowiedzi o  sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia  reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w sposób  wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym. 

11.5. W przypadku wystąpienia ewentualnych braków w złożonej reklamacji, Sprzedawca zwróci  się do Klienta o ich uzupełnienie zgodnie z danymi adresowymi Klienta wskazanymi w tej  reklamacji. 

11.6. Podstawą do reklamacji mogą być jedynie wady techniczne, które powstały przy  wykonywaniu produktu lub niezgodność wykonania z wypełnionym zamówieniem w  formularzu, a zawartością przesyłki.  

11.7. Reklamowane produkty, należy dostarczyć osobiście do sklepu lub przesłać na własny koszt  wraz z dowodem sprzedaży i specyfikacją zamówienia.  

11.8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą  rozpatrywane tylko w momencie odbioru przesyłki w obecności Spedytora. Warunkiem 

przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z Dostarczycielem protokołu  reklamacyjnego.  

11.9. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku,  Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień  wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do  gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do  gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy  niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 

11.10.Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a  Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika  konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona  konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

11.11.Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji  i dochodzenia roszczeń. Konsument może również skorzystać z Sklepu ODR, która dostępna  jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia  sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży  lub umowy o świadczenie usług. 

11.12.Reklamacje należy wysyłać na adres: Imker ul. Szczebrzeska 21, 22-400 Zamość, tel. 538 435 743, email: sklep@gdziegdzie.pl 

  1. Dane osobowe i pliki cookies 

12.1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.  

12.2. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną tj. korzystania ze Sklepu, w tym dokonywania  zakupów w Sklepie, a także w celach marketingowych, w tym wysyłki newslettera (w  przypadku wyrażenia stosownej zgody). 

12.3. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci w  związku z tym praw uzyskasz w Polityce prywatności (link). Polityka prywatności jest  integralną częścią Regulaminu. 

12.4. Sklep wykorzystuje technologię plików cookies. Pliki cookies własne wykorzystywane są w  celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu i jego poszczególnych funkcji. Pliki  cookies podmiotów trzecich wiążą się z korzystaniem przez Administratora z narzędzi  zapewnianych przez podmioty trzecie. 

12.5. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w Polityce  Prywatności. 

  1. Newsletter 

13.1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji  handlowych drogą elektroniczną. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać  będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny  (Newsletter) Sklepu, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę w  swoim imieniu i na zlecenie osób trzecich. 

13.2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera  samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w zakładce „Twoje konto” lub za  pośrednictwem Wsparcia Klienta.

  1. Postanowienia końcowe 

14.1. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie na stronie internetowej Sprzedawcy w postaci  umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu  teleinformatycznego Klienta. 

14.2. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu ograniczyć lub wyłączyć jakichkolwiek praw  Klientów wynikających z przepisów prawa. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów  przewidziane w przepisach obowiązującego prawa, a w szczególności przewidziane w  przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawy z dnia 30 kwietnia  2014 r. o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

14.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn  to jest: dostosowania Regulaminu do obowiązujących przepisów prawa, przyczyn  organizacyjnych, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany  wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.  

14.4. Każdy Klient zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu poprzez opublikowanie go na  Stronie Internetowej Sklepu. 

14.5. Klient, który posiada Konto zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie  na jego adres poczty elektronicznej informacji o zmianie. Klient, który korzysta z usługi  Newsletter zostanie powiadomiony o zmianie Regulaminu przez przesłanie na jego adres  poczty elektronicznej informacji o zmianie.  

14.6. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w odniesieniu do danego Klienta po upływie 7 dni  kalendarzowych od momentu poinformowania go o zmianie Regulaminu we właściwy  sposób. 

14.7. Podane na stronie internetowej Sklepu informacje nie stanowią oferty Sprzedawcy w  rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania  ofert zawarcia Umowy. 

14.8. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość czasowego wyłączenia serwisu w celu  konserwowania sprzętu. W tym przypadku Klienci zostaną o tym powiadomieni drogą  elektroniczną lub na stronie internetowej Sklepu. 

14.9. Regulamin Sklepu obowiązuje od dnia 6.10.2024 r., przy czym niniejsza wersja Regulaminu  została opublikowana w dniu 6.10.2024 r. 

Załącznik nr 1 – wzór odstąpienia od Umowy zawartej na odległość (link);